Anmeldelser er noget af det første, vi kigger på, når vi skal foretage en købsbeslutning. Det kan både være i form af digitale anmeldelser, men det kan også være i form af mund til mund-anmeldelser. Hvornår har du eksempelvis sidst spurgt dine venner eller familie om deres holdning til et bestemt brand eller produkt? For de fleste virksomheder er den gode omtale vital, men det er forskelligt, hvor meget man koncentrerer sig om at forbedre og bevare den. AB Låseservice er et eksempel på en virksomhed, der plejer omtalen, og som hele tiden er obs på kunders oplevelser.
AB Låseservice ved godt, at kundernes opfattelse af servicen er afgørende for, om de kommer igen. Derfor gåes der ikke på kompromis med behandlingen af kunder. Det kommer til udtryk både i kommunikationen med kunderne, men også i selve opgaveudførelsen.
Hvordan er kunderne i fokus?
Når AB Låseservice udfører en ydelse, er der for det første høj fokus på fagligheden. Låsesmedene har lang erfaring med alle slags låse og kan således udføre det helt rigtige stykke arbejde, lige meget hvor gammel eller ny dit låsesystem er. Derudover er kommunikationen med kunden utrolig vigtig. Kunden må meget gerne komme med sine input til opgaven, således at begge parter er tilfredse med resultatet. Før opgaven udføres er det vigtigt at forklare, hvad der skal laves, og hvad prisen kan forventes at blive. På den måde er tilliden i højsæde. Kunden skal altid kunne spørge ind til fakturaen – gennemsigtighed er rammen for, at tilliden bevares.
Flere afdelinger – altid en høj service
AB Låseservice startede faktisk i Norge, hvor der i alt er to afdelinger. Den gode service gjorde, at AB Låsservice – som virksomheder hedder på norsk – hurtigt blev en favorit blandt kunder. Derfor besluttede man også at starte en afdeling i Danmark nær Odense. Og hvad end du benytter låsesmeden i Danmark eller Norge, kan du forvente den samme høje service og professionalisme.
Begge låsesmede udfører desuden en bred vifte af opgaver i høj kvalitet. Hvis du er i tvivl om, hvilken ydelse der vil passe bedst til netop din bolig, hjælper de dygtige medarbejdere dig gerne på vej. I stedet for blot at tænke på ordren og takke ja til kundens ønsker, er det vigtigt, at der også bliver rådgivet. Målet er altid at skabe det bedste resultat, som kunden vil blive mest glad for.